Ummuglsm1379 ben boğayım belki yükselenim başaktır, ama eşim başak burcu. Aynen böyle hissediyorum anlaşılmaya o kadar ihtiyacım var ki😞 eşim ne desem ııh dedi hep bi erteledi toprağı da ben bi geçirdim başta Allah korusun toprak olmayı falan çağrıştırıyor veya dalga mı geçerler gibi yorumlar yapmıştı. Sonra son dkya gelince o da toprağı sevdim dedi ama ben daldım derinlere. Zoraki mi oldu, ya o doğru isim değilse ya babasının tam içine sinmediyse ya bebeğim beğenmezse..😞 şimdi de emin değilsen doruk ya da demir de olabilir diyor ama benim beynim kilit.