acelyasen Kızlar ben geçen ayın 11 de adetim gecikti göğüs hassasiyetim süt gelmesi falan vardı kimyasal gebelik olduğunu öğrendim ve bu ay da göğüslerimde hasssasiyet süt gelmesi bel ağrısı kasık ta kramp kahverengi akıntım var hamile olabilirim
acelyasen Esma006 ben 19 da 3 gün bi kanamam oldu büyük ihtimalle kimyasal düştü ama hamile olabilirmiyim adetime var daha
acelyasen Esma006 11 gün var geçen ay gecikince kimyasal olduğunu öğrendim 19 da 3 gün kanama oldu aralık 11 olması lazım
acelyasen Esma006 bir çok belirtim var göğsümde süt geliyor ağrı var sol kasığım da sancı oluyor ara ara sağ bel tarafıma kramp giriyor miğdem ağrıyor İshal var
ozlemyilmaz60 acelyasen canım süt gelmesi demek gebelik hormonunun olduğu anlamına gelmiyor o farklı bir hormon pırıl aktin hormonu diye o hatta senin belki hamile kalmanı bile zorlaştıabilir çünkü benim de öyleydi o değerim yüksek çıktı süt gelmesi demek vücudun kuruması anlamına geliyor gebelikten adetine toplam kaç gün var
acelyasen yaseminis sıktığım zaman bildiğiniz süt geliyor bende gördüğümde şaşırmıştım geçen ayın 11 de adetim gecikti hemde süt gelince bişeyler olduğunu anladım teztim pozitif çıktı kimyasal gebelik çıktı gitmişti bu ay tekrardan aynı oldum belirtilerim başladı
acelyasen yaseminis benim bir tane çocuğum var şuan 2 yaşında 1 ay emdi emmedi gitmişti sütüm bidaha geldi
acelyasen ozlemyilmaz60 11 gün var bende 1 ay öncede geldi kimyasal gebelik çıktı ondan sonra geçmişti bu ay tekrardan böyle oldum
Cansu424 acelyasen bu belirtiler varken testin pozitif çıkması lazım test yap bence zaten önce progesteron sonra beta hcg yükseliyor bazende piskolojik ben her ay hamile olduğuma yemin edecek kadar belirti yaşayıp hep negatif gördüm beynim hep benimle oynuyor 🤦🏼♀️ temmuzda bende kimyasal gebelik gecirdim onun betasıda yavaş yavaş düştü h
ozlemyilmaz60 acelyasen canım süt gelmesi demek tekrar söylüyorum Prolaktin hormonunun yüksek olduğu için gelir Prolaktin hormon da yüksek olduğunda vücut anneyi zanneder ki emziriyor ve vücudu hamileliğe karşı korur istersen doktora gidip süt geldiğini söyleyebilirsin bence hiç emzirmeyemeyen birisiysen süt gelmesi hiç normal değil
acelyasen Cansu424 benimki psikolojik değil kimyasal geçirdikten sonra zaten olursa olur dedim ama baktım tekrardan belirtileri var sol kaşığımda ağrı belime kram giriyor özellikle göğüs hassasiyetim kahverengi akıntım bakalım inşallah Buda kimyasal değildir s
Cansu424 acelyasen neden böyle dedim 19 unda kanamam geldi 3 gun surdu diyosun 22 sinde kesildi yani yumurtlamada hemen olmaz daha yeni yumurtlamış olsan tutmus olsa bukadar erken belirti olmaz ama varsa bir iki güne döner beklenen adetim 17 kasımdı benim ben 13 kasımda sadece flashla zor gözüken bir çizgi gördüm testim asla yalancı cizgi vermiyor. Gun gün koyulastı pozitide döndü varsa döllenmenin 2-4 kasım arası olduğunu düşünüyorum 14 kasımda net silik cizgi gorebildim