Öncelikle arkadaşım tavsiyesi ile 15 temmuz Mesut Küçükosmanoğlu’na kontrollere gittm. İlk gittiğim dönemlerde yaklaşık 5 randevumda hiç odaya tek giremedim sürekli hastalarla karıştırıldık, kimine ilaç yazıyor kimine yarım bilgiler veriliyor ilgi sıfıra düşüyor haliyle. İlk aşamada kalabalıkla alakalı olduğunu düşündüm ama son gidişimde tek girmeme rağmen hem mizacı soğuk hem hastalardan bir haber. Şeker yüklemesi istemediğimi ve aile hekimimden son 3 ay kan sekeri ve açlık kan şekeri ölçümü istendiğini söyledim, bana “tamam onu biz hallediyoruz” dedi ve verdiğim tahlilde şeker vermemiş ertesi gün sonuç için ertesi gün gittm ne Hormon ne de şeker sonucu yok haliyle çok sinirlendim bana biz şeker yüklemesi yapıyoruz ama istemiyorsan pazartesi gel diyor, hamileyim aracım yok 2 vasıta yol geliyorum sabahın köründe muameleye bakarmısınız. İşini kesinlikle özensiz ve epeyce eksik yapmakta. Tavsiye etmiyorum.