LadyX ben denediğim için cevap vereyim dedim :) malesef klasik bisküvili pasta lezzeti yok yani şekli itibariyle aralarındaki puding ister isteme azz oluyor ve hamur gibi oluyor ıslatılmış büskivi yiyor gibi. Klasikteki o dolu çikolata yok şahsen ben beğenmedim