inlilyd Kızlar sabah kalktığımda regl ağrım vardı 36. Haftadayım bu haftalarda normal mi bugün kontrolümüz var şimdi biraz azaldı gibi ama var hala. Bebek hareketlerinde sorun yok ama korktum bi an
Ruruu inlilyd benim de bu hafta basladi 37. haftadayim arada olmustu, pazartesi kontrolum vardi alttan muayene edildim rahim agzi kapali uzunlugu da iyi dedi ebe bir iki gundur de o agri yok