eszeyb3 Kızlar 38+2 yim doktorum 39 da sezaryene alacak 3.gebeliğim aşırı boğaz ağrım var muhtemel iltihaplandı kızlarımda hasta onlardan bulaştı büyük ihtimalle doğal önerilere açığım
ebrarkus eszeyb3 benim öyle başladı öksürük ile devam ediyorum sesim kısıldı artık. Limon, bal, ılık su iyi geliyor deneyin derim birde karabiber ve pekmezi karıştırın yiyin o da iyi geliyor. Onun haricinde tabi ki bolca c vitamini
eszeyb3 ebrarkus sekerim olduğu için pekmez yiyemiyorum diğerlerini deneyeyim inşallah 5 günde toparlarım 🙏