gmzkrky90 Kızlar günaydın daha 7+3 haftalık gebeyim ve ilk günden beri kabızlık problemi yaşıyorum ve hiç yaşamadım bu zamana kadar gebelikten önce, biliyordum böyle olacağını ama ne kadar daha sürer ve ne ile çözüm bulabilirim 🥹
edaonyurtttt Ben de aynı sorunu yaşadım,yasıyorum.aksam yemeğini en gec 5-6 gibi yeme sonra bi şey yememe,bol su ve armut ile avokado gün içinde tüketmek bana cok iyi geldi.umarım isine yarar:(
gmzkrky90 edaonyurtttt benim diğer sorunum boğazımı tutamıyorum 5 6 gibi değil de eşimi bekliyorum işten gelsin beraber yiyelim diye 8 buluyor yemek yememiz haliyle 😂 bol su içiyorum günlük 3 lt minimum erkenden bırakmak lazım yemek yemeyi 😔