Kızlar Merhaba. bu benim 3. Gebeliğim diğer iki bebeğimi erken hissetmiştim ama şuan 18. Haftaya girdik hala tık yok karnım arada sertleşiyor sonra geçiyor geçen sene de bi kaybım oldu 17. Haftamda bebeğimin kalbi durmuştu on gün sonra fark ettim bu durumu.hissetmiyorum diye endişeleniyorum daha erken mi acaba 2 hafta önce kontrolüm vardı her şey yolundaydı çok şükür. Hareketlerini hissetseydim en azından bi sorun olmadığını da anlardım diye de acele ediyorda olabilirim