bsraasl ben beyaz yaka olduğum için mola tam böyle belirli değil ama yine de 15 er dakika öğleden önce ve sonra kullanıyorum, öğlen de 1 saatlik öğle molam oluyor. Ben 6 haftalıkken öğrendiğimde söyledim şirkete o andan itibaren erken çıkmayı başlattılar. Zaten internetten de araştırdığımda hamilelik öğrendiğiniz andan itibaren 7.5 saat çalışma yasal hakkımız olarak okumuştum. Çok mola saatlerine takmamaları gerekiyor şirketinde toplam çalışma saatinde göre 7.5 saat hesaplaması lazım