Ben gebeliğimi erken öğrendim. Adet tarihim dün yani 27 kasımdı. Ben 23 kasımda öğrendim.
23 kasım (adete 4 gün kala) beta 16,3
25 kasım ( adete 2 gün kala ) beta 74,0
27 kasım ( adet günü) beta 208,8 çıktı.
Sorum şu 2-3 gün boyunca adet olacak gibi kasıklarım ağrıdı devamlı. Dün akşamdan beri kasık ağrım geçti bu normal mi acaba kızlar ya ??