Kahvedelisi Sabah sabah sancıyla uyandım kızlar o Nasıl bi sancıydı ya nasıl normal doğumla baş geleceğim bilmiyorum 🤷♀️ şimdiden çok korkuyorum Kızlar affedersiniz o tarafım sanki düşecek gibi iğneleniyor bazen ayağı kalkarken bile iğneleniyor nasıl olacak
baharbahce27 Kahvedelisi bende 31 haftalığım bazen saniyelik bende de ağrı oluyor ama geçiyor Dediğiniz gibi yalancı sancılardır sizinde ama çok mu şiddetliydi
Kahvedelisi baharbahce27 uykudan resmen uyandırdı beni o nasıl bi ağrıdı allahım yardımcımız olsun inşallah 🙏
C-gzl70 Bende ilk defa 33+2 de hissettim sancıları Allahtan kısa sürüyor da dayanabiliyorum , Allah yardımcımız olsun 🫶🏻