mommygirlboy Reflime 8 gün var dayanamadım test yaptım erken test negatif çıktı bu ayı cok iyi değerlendirdik bi ümit yaptım ama istediğim sonuç yok sizce kaç gün kala yapmam lazım erken testi (paramı geri verr😂😂😂🤭)
Esrasrgn mommygirlboy erken gebelik testleri en erken 6 gün kala sonuç verir daha kesin olsun istersen 4 gün kala faln dene
asil15 mommygirlboy şuan olsa bile cikmazki boşuna stres olmayın dollenme ve gebelik neredeyse 2 haftayı buluyor ben 3 gecikme ve çok silik çıkmıştı öğrendim
canan_55 mommygirlboy ben reglimden önce yapmıştım negatif çıktı sonra regl başladığı gün yaptım öyle pozitif çıktı tekrar denersin günü yaklaşınca
mommygirlboy Esrasrgn bilmiyorum ümitlendim bian çıkar diye tek çizgi cıktı ben sprail çıkarttım geçen regl dönemimde korunmadık hiç Ovuslayonu da uygulamaya göre ayarladım birazda belirtiyle nasip ama olur diye düşündüm
Lexias Çok erken yapmışsın canım bende yapmıştım 4-5 gün kala negatif çıkmıştı. Sonra 2 gün kala yaptım pozitif görmüştüm suan 26 haftalık hamileyim :)
mommygirlboy Gokturkmom_ ne bileyim aldığım testte birliktelikten 5 gün sonra kullanılır diye yazıyordu
asil15 mommygirlboy ee yani boşuna kan tahlili verince gecikmeyi sormuyorlar inşallah gebesindir güzel haberler alırsınız simdiden
acelyasen mommygirlboy Ben de bekleyemedim bugün test yaptım negatif çıktı adetime daha 11 gün var Pazartesi doktor kontrolüne gideceğim belki orada çıkar
emoly10 canan_55 benim 22 kasımda lekelenmem oldu ara ara gelip giden bel kasık ağrım var çarşamba perşembe test yaptım negatif çıktı ümitsizlendim
acelyasen emoly10 benimde 24 Kasım da lekelenme oldu bugün test yaptım çıkmadı adetime daha 11 gün var çıkmaması normal mi
asil15 mommygirlboy anladım ama erken dollenme bile olsa en az 10 12 günde dollenme oluyor hakkınızda hayırlısı olsun