Kızlar 12 aylik bebeğim emzirmeyi sonlandırmak istiyorum . Gece beni emzik niyetine kullanıyor asla bırakmıyor çok zorlanıyorum biberon vs almıyor emzirdigim halde 20 dk ya bir uyanıyor emmek istiyor . Bu şekilde olup sonlandirabilen varmi aceba. Birde biberon alması için ne yapmalıyım