27 haftalık hamileyim ve bu 2. Diş kırılmam ilkini farketmiştim ve antibıyotık kullandım bu sefer hiçbirşey yokken bır anda uyandım dıslerımi fırcalamak için lavaboya gırdım bırde ne goreyım ust yan dişim kırılmış ve çok kotu gorunuyor o kadar da diş temizliğime dikkat ediyorum ama 24. Haftaya kadar kusmam devam ettı bundan kaynaklımıdır pazartesi diş doktoruna randevu aldım çok korkuyorum şu yasıma kadar bır hun bıle dıs agrısı yasamayan ben bu hamılelıkte agzımda dış kalmayacak dıye çok korkuyorum. Basına boyle birsey gelen var mı ?