Biliyorsunuz açıklığım vardı. Nişanım gelmişti. Sancılarımda vardı. Ancak aniden sezaryene alındım. Tansiyon yüksekliği baş ağrısı gözde bulanıklık şikayetleri ile doktora başvurdum ve tahlil sonuçları protein kaçağı var dedi. Gene de vajinal doğum deneyecektik ama doktorum tansiyonun düşmüyor dayanabilecek misin bence riske atma dedi ve sezaryen ile kızçeme kavuştum. Çok zor geçti uyuşukluktan sonrası fakat şimdi biraz daha iyiyim. Ağrılarım hala var omuzlarım ve kaburgalarım batıyor nefes aldıkça. Gaz da çıkaramadım daha o da etki ediyor inşallah bir an önce toparlarım. Bebeğimde bende şu an çok iyiyiz 3000 gr doğdu. Küveze girmedi. Sormak istediğiniz varsa cevaplayabilirim.