fehuvenus Çok silik bir çizgi var sanki ama emin olamadım. Normalde bu kadar gölge çizgileri dikkate almam ama pembelik görünce heyecanlandım. Parlaklığı biraz azalttım daha net çıksın diye. Siz bir şey görüyor musunuz??
fehuvenus Miray_simay inşallah🥹 Ben de 2 senedir awox kullanırım daha önce hiç yalancı pozitif görmedim
yoncahan fehuvenus testlerinde baya çizgi görünüyor var bence canım Rabbim hayırlısını nasip eylesin beta sonucunu bize de söyleeemerakla bekliyoruz 🤲🏻♥️♥️
busrax_ fehuvenus hayırlı sonuçlar olsun inşalalh adete kaç gün var acaba ovulasyon ile takip etmiş miydin?
fehuvenus busrax_ aslında sizin de daha erken. Daha önce kimyasal geçirdim o adete 1 gün kala çıkmıştı mesela. İnşallah pozitife döner🌸
fehuvenus yoncahan çok teşekkür ederim🌸 kan sonucum 6.5 çıktı doktor pozitif ama çok erken henüz, takip et dedi. Umarım yine kimyasal değildir🙏
fehuvenus busrax_ evet dün sabah yapmıştım net bir şekilde negatifti. Zaten kanda 6.5 çıktı değerim çok düşük
busrax_ fehuvenus sağlıkla devam eder inşallah. bu kadar düşük bir değeri bile algılamış awox bende bugün tekrar yapsam mı diye bir düşündüm şuan
fehuvenus busrax_ amin inşallah çok teşekkür ederim🙏 adet gününe kadar çıkma ihtimali var tekrarlayın yine bence🌸
Mavimsimavi busrax_ Ay benimde 19 pik 20 çatlama dün yaptım nefatifti bugün 5 gün kalmış gösteriyor şimdi yapsam mı bende bi heveslendim
fehuvenus Mavimsimavi pozitife dönebilir sizin dün yaptıysanız🙏 çatlama üzerinden 7 gün geçmiş oluyor, benim 7 ve 8. günlerde negatifti 9.gün döndü