Ceren189 ben yaptım 26 gün oldu. Hatice hocaya takipliydim. Normal doğum yaptım. Doğumhane ekibi gerçekten çok iyiydi. Çok güzel ilgilendiler. Hepsi çok güler yüzlüydü. Hatice hoca da aynı şekilde doğumumda çok güzel yönetti beni. Benim için çok güzel bir süreçti 🥰