kbraa2727 her bebek fazla içtiği sütü kusuyor, fışkırır tarzda olmadığı sürece korkulacak bi durum olmuyor, yinede çocuk doktoruna gittiğinizde sorun içiniz rahatlasın, aylık kontrolü gelmiş zaten ☺️ sağlık ocağında ki ebelerde çok yardımcı oluyor soru sorduğunuzda