
Kızlar sizi çok rahatsız ettim kusuruma bakmayın benim en son ki adetim 13 kasımdı 16 kasımda da iyileştim 17 kasımdan itibaren ovülasyon testi yapıyorum ama bi türlü piki göremedim bu ay yumurtalamayacak mıyım acaba test koyulaşıyor ama bi türlü pik olmadı ve bir dahaki bat 10 aralık en geç hangi tarihe kadar yumurtalama oluyor benim adet tarihime göre yorum yapar mısınız 😞