kurabi ben Molfix 1 numarasından 60 lı 2 adet
2 numarasından da 54 lü 2 adet aldım bebekler çabuk kilo alıyor o yüzden çok stok yapma tek numaradan elinde kalır sonra Molfix ten de genel olarak memnun herkes o yüzden o marka tercih ettim ıslak mendil olarak da Molfix aldım onu stok yapabilirsin mesela izotonik sulu ıslak mendil aldım