Nzlmmk Vuslat123 dün gittim 165 gr olmuş 😊 erkek bebek bekliyorum hayırlısıyla sağlıkla gelsin yavrularımız ☺️🙏
FatmaAtess Vuslat123 ben 16+6 da gitmiştim o zaman 179 gr dı boyunu hatırlamıyorum 🙈🤭bide premsesim olacak inşallah
Nzlmmk Vuslat123 12 cm sanırım ben heyecandan boy kilo duymadım kilosunu da eşim söyledi ordan aklımda kaldı 😊
Nzlmmk Vuslat123 evet tüm hamile arkadaşlarım prenses bekliyor ben tek prens annesiyim 🤴 bir abimiz var hayırlısıyla bu da erkek olacak herkes kızın olacak diyordu ama erkek gelecek 😊
Hilossss Vuslat123 cinsiyeti 2 hafta once ogrendik her gittigimde boyunu kilosunu soyluyor doktor sagolsun tek tek gosteriyor butun organlarını. Bugun kan ve idrar tahlili verdim sanirim 3lü tarama icindi sormayı unuttum bide demir ilacina basladık
Tua Bende kilosuyla boyunu unuttum dediyse 😇 cinsiyet için gitmiştim 14 haftalıkken gittim erkek dedi 🥰 Nisan 1 de detaylı ultrasona giricem inşallah
Tua Sedakolcu yok canım rahat geciyor çok şükür vitamin ilaçlarım da bitmedi 1 Nisan da giderim diye düşünüyorum ☺️