Bebeğin suyu üst sınıra yakın ve gelişimi önde olduğu için perinatolog şeker yüklemesi istemişti bugün yaptırdım sonuç normal çıktı ama doktorum da hem bebeğin gelişiminin önde gittiğini hem de suyun fazla olduğunu bir kez daha söyledi karnımı da görünce şaşırdı normalden büyük dedi korkuttu açıkcası erken doğum ya da iri bebek zor bir doğum olur mu başına gelen var mı