Ben 18 ekimde düşük yaptım ve kürtaj oldum sonrasında prezervatifle korunmaya devam ediyoruz fakat henüz adet olmadım 40 günü gecti kürtaj olalı yani korunurken hamile kalınabilir mi ben açıkçası sağlıklı Bi gebelik olsun diye max 3 ay korunmayı düşünüyorum ama tabi nasip yani birde Bi kaç yerde okudum prezervatif ilişki başlangıcından bosalana kadar mı takılması lazım yani eşim vajinaya girmeden hemen önce kullanıyor. Ama regl olmadığım için tereddütteyim. Birde bu süreçte diyet yapıyorum bide vakumlu yürüme bandına giriyorum yani eğer hamilelik gibi Bi durum varsa sıkıntılı kafamda soru işaretleri