erdgrhnd Dikiş almada birşey yok sadece spekulum biraz can yakıyor maalesef 5 dk bile sürmedi ama tabi bebekte olduğu için spekulum oraya girerken can yakıcı oluyor . Ama oda unutuluyor acısı . Ben özelde attırdığım için doktorum aldı . Tek bir doktorla ilerliyorum o yüzden kendi kliniğinde çatalda aldı . @salihaaras @hazalmamy @esraaa97
hazalmamy erdgrhnd gözünüz aydın olsun bizede nasip olsun o günleri görmek ben dikiş alımından hiç korkmuyorum en zorunu başarıyoruz bu süreçte doğumdan bile korkmuyorum yeterki yavrumu zamanında sağlıkla kucağıma alayım 🤲🥰
erdgrhnd hazalmamy çok çok teşekkür ederiiim inşallah süreç çabuk geçer dikişler alınır ve doğumu beklersiniz . 🤲
gunelozturkq Nsd- yok yapmadım ama çok az kaldı banada serklaj yapildiğinda ileri haftaları görüp hep eşime acaba zaman hızlıca gececekmi derdim vallaha o kadar çabuk geçiyorki sizinkide geçecek 🙏🏻
Nsd- gunelozturkq sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah bende eşime öyle diyorum o da geçecek diyor inşallah güzellikle geçecek🙏