Damla_111 Ben de dayanamıyordum özellikle kendi restoranımızda durduğum için sütlaç magnolya limonata vs kolayca alıp yiyordum canım istiyor diyerek ama kendini tut gerçekten ilerisi daha zor. Bir de ben şekeri kestikten sonra vücudumdaki ödemi de attım farkında değildim ödemli olduğumun, gebelikten dolayı şişiyorum sanıyodum (ki zayıf biriyim) meğer şeker şişiriyormuş hem beni hem bebeğimi