8143 yorgunannis canım sezeryan doğum olsu benim tansiyon yüksek seyretti hep birde makat gelişti kızım
8143 yasarceyda12 tansiyonlarım 14/9 15/9 16/10 lardaydı birde bebeği besleyen damarın tekinde kopukluk gördüler anında karar verildi
8143 Snmsu çok sağol evet ilk doğum kızım oldu biraz erkenci kuş çıktı bizimki tansiyon yüksekliğinden dolayı puanlık küvezde şekerden dolayı
Eymenveben 8143 şeker sorunu ne oluyor hiç duymamıştım hızlıca toparlanır merak etmeyin kilosu da güzel🧿💕 benm kızım da 2400dü