afrdmrkl ben de yeni öğrenmiş sayılırım testler oluyor idrar ile yapıyorsun lh degeri ölçüyor adet bittikten sonra her gün aynı saatte yapıyorsun iki çizgi koyu olduğunda yumurtlama gününü yakalamış oluyorsun ben de gelecek ay kullanırım diye düşünmüştüm 1 tane deneyeyim dedi iki çizgi de koyu oldu😅şans bendeki de