Es07 Bu sorun bende de var. Hastaneye gisiyorum 10-15 dakika oturuyorum dinleniyorum tansiyonum 13lerde çıkıyor. Evde düzenli ölçüm yapıyorum 10-11 arası çıkıyor. Acaba bebişi göreceğiz diye çok mu heyecanlaniyoruz ya da o hastane kaosu bizde anksiyete mi yaratıyor bilemiyorum☺️