Anonimmmmmmmmmmmmmmm Bugun kolonoskopi oldum. Doktor imce bagirsakta yara var dedi. Biyopsi yapılmış sonuçlar patolojiden 10 gun sonra gelecek. Korkuyorum kotu çıkmasından. Bu durumu yaşayan var mi
Bbaharincii Anonimmmmmmmmmmmmmmm çıktı mı sonucunuz şikayetleriniz nelerdi dışkı testi vermiş miydiniz öncesinde
Anonimmmmmmmmmmmmmmm Bbaharincii kusura bakmayin gec gordum. Bagirsagimda yara çıktı ve helicobakcter diye bi bakteri çıktı. 2 bucuk aylik bir tedavi surecim var. Kolonoskopi ve endoskopide cikti bunlsr diski testi yapilmadi
6331 Bendede helikobakteri çıktı çok kötü ağrılar çektim özellikle mide bağırsak 3lu antibiyotik kullandım şuan hafifledi ama en çok beni mahv eden vücut ağrısı sizdede oldu mu