junioroktay Merhaba hanımlar 23 haftalıkken detaylı ultrason yaptırdım ama bebeğimin beyninde kist olduğunu söyledi ve zamanla geçebileceğini söyledi benimle aynı durumu yaşayan oldumu ilk hamileligim tedirginim biraz
bebeklerim__ junioroktay bende de aynı hafta da gozukmustu. 27 de geçer dediler geçti senin de geçecektir. Hatta çoğu hamilelikte olmasına rağmen bazı doktorlar soylemezmis bile
Noyimommy junioroktay benim bebeğimde de çıktı doktor perinatolog amiyosentez yapmamız lazım bu kist trizomi 18 lerde görünür dedi ağlayarak kendi doktoruma gittim başka bulgu yok bu kendiliğinden kaybolur dedi o yüzden yaptırmadım bir kaç hafta sonra küçülüp kayboldu doğumdan sonra 2. Ayında beyin ultrasonu çekildi çok şükür hiçbirşey yoktu