senaakck Kızlar 11+3 olduk ama belirtilerim gitti, mide bulantısı halsizlik falan önceki gibi değilim. Göğüslerimde hassasiyet var ama bi korktum sizde de oluyo mu
Destekanne senaakck korkmanıza gerek yok, vücudunuz gebeliğe alıştığı için normal kabul ediyor süreci. Siz de normal kabul edin 🥰
ghostty senaakck 11. Haftada bende de oldu. 5 gün sonra mide bulantılarım geri geldi. Bence hiç takılmayın.
ghostty senaakck benim de 3 hafta var yeniden gitmeme. Daha geçen hafta gittim. İnsan hep merak ediyor valla haklısınız🤗