Gizem993 bende geçen sene ilk gebeliğimde her şeyi denedim olmadı 40 haftalıkken hastaneye yatış yaptım açılma flan da yoktu sezeryan oldum mecbur, doktorun bana önerdiği ananas yemek ahududu çayı içmek yerleri bezle silmek ve bol yürüyüş merdiven di bende işe yaramadı yarayanlar varmış