dilanacar Merhaba 5 hafta 10 mm kese kahverengiden kırmızıya dönen akıntı tarzı kanama doktor progesteron yazdı doktor ve henüz bebek yok dedi normal mi?
mucizem__ dilanacar 5 haftalıkken benim de kanamam boşaldı progestan fitil ve iğnesini kullandım günlerce kanama oldu haftalarca kahverengi akıntı oldu 7 haftalıkken vajinal muayene ile kese ve bebek kalp atışı duyuldu karnimdan gozukmedi ama ağrılarınz sanciniz varsa kanadama dinlenmenizi rağmen geçmezse pıhtı da düşerse düşük olabilir takdiri ilahi
ozklay dilanacar Geç döllenme olabilir belki, ben de de 5. Hafta da kan gelmişti. İlk haftalar da keseyi gördük ama bizim bebekte geç çıktı keseye. Şu an 19+3 haftalık oldu. Korkmayın. Ama siz yine de kontrolünüzü tekrarlayın. Sağlıkla büyüsün inşallah 🌸♥️
dilanacar mucizem__ benim sansım ve ağrım hiç bişeyim yok ben ilacı yutuyorum ama fitil olarak kullanmıyorum doktor nasıl kullanacığımı söylemedi sizin kanama durdu mu şu an nasılsınız
mucizem__ dilanacar kanama durunca alttan fitil olarak kullanacaksnz kanama devam ediyosa ağız yoluyla alın, 3 yaşında kızım var ona rağmen çok fazla dinlenemedim ama çok şükür geçti şuan 31+5 haftalık olduk darısı size
dilanacar ozklay çok teşekkür ederim inşallah güzel sonuçlanır sizde bebeğinizi sağlıkla alın kucagınıza inşallah 🫶♥️