melike258 İlk hamileliğim de tutmuştu bunda da kız diyor bende çok kız istiyorum ya kız gördükçe pır pır oluveriyorum bu sefer nasıl olur ki acaba 😂😂
Sarpatesinannesi melike258 benimde tutmadı ne çin ne diğer takvimler ne de hurafeler herşey kiz diyor ama bebiş erkek ilk oğlumda da tutmamisti 😄
honeyandsun melike258 kendimi gördüm pır pır olmak konusunda 😂 Çin, maya, islam, japon tüüüüm takvimlerde kız çıktı ama o kadar erkek hissediyoruz ki eşimle birlikte bakalım ne olacak 🥲
derya4554 İlk hamileliğim doğru çıkmaz diye düşünüyorum arkadaşımın doğru çıktı bana da baktı benim ki de doğru ikimiz de erkek bebek bekliyoruz