Deletedmom_8793 Kızlar boy kilo söylüyor mu doktor bugün gittim devlet Hastanesi’ne zoraki söyledi 21+3 olduk
asya0601 Deletedmom_8793 bende 21+4 üm devlete gidiyorum söylüyor doktor her seferinde. Ama doktorum çok tatlı birisi. Detaylıda başka bi yere gittim o da söyledi boy değilde kilo söylüyorlar bize
ezgi3452 Deletedmom_8793 21+5im özele gidiyorum orada söylüyorlar. Devlete bir kez gittim ben sorduğumda söylemişti
dailymom Deletedmom_8793 özel takipliyim banada yaklaşık son 3 kontrolümde rutin olarak söylüyor doktorum
eed21 Bana söylüyorlar ama devlet değil. Devlette en son gittiğimde de özel muayene randevusu aldım o da söyledi. Maalesef parayı vermedikçe düdüğü çaldırmıyorlar. Bir kez devletin perinatologuna gittim bebeği göstermedi bile. Sinir oluyorum sır sanki
Deletedmom_8793 eed21 ultrason kağıdı bile vermedi bende hem devlet hem özel takipliyim ama bu kadar bosvermis olmaları insanı sinir ediyor