rumeysa_ttkrky16 Hanımlar varis için kal damara randevu aldim sağ bacağımda çıktı ve bir noktası dişa doğru şisik gibi Görsel olarakda rahatsız edici dr birsey yapabilirmi şuanda hamileyim sonuçta randevuyu iptal mi etsem doğumda sonrami gitsem tedavisi varmidir
eed21 rumeysa_ttkrky16 bacım çok da bir şey yapacağını sanmam. Ama yine de git istersen. Varis çorabı oluyor mu gebelikte bilmiyorum da ilerlemesini engelliyor normalde. Kadın doğumcuna da sorabilirisn
rumeysa_ttkrky16 Anladım saol ya beni çok rahatsız etti dışa doğru gorunuyo damarlar bu yüzden takıntı yaptım geçmezse die de düşünüyorum. Doğumdan sonra artık lazer filan varmış varis için onlara bakarim