Yasasinanneolmak Kızlar burda sürekli son 99 postları görüp bugünleri görecek miydim diyodum, sonunda o gün geldi 😂 şimdi yarın doğum var postları görüp ah o günler gelecek mi diyorum zaman hem geçmiyo hem de su gibi akıp gidiyo sizce de öyle değil mi ? 🥰
yorgunannis Yasasinanneolmak evet bana göre de bu hamileliğim çok çabuk geçti 35 haftalık olmak üzereyim nasıl geçti anlamadım 🥲🤷♀️
Yasasinanneolmak Tuba06_06 ayy çok heyecanlı ya, insan hem seviniyo hem üzülüyo 🥲 sağlıkla gelsinler 🙏🏻
yorgunannis Yasasinanneolmak amin inşaallah 36da doğurmak istiyorum😀 biraz önden gidiyor gelişimi sıkıntı olmaz herhalde
Yasasinanneolmak yorgunannis belki içeriyi seviyodur annesi, bakalım ne zaman gelecek 😂 var mı erken gelme ihtimali
Yasasinanneolmak Emineyakupoglu çok az kalmış sağlıkla gelsin 🙏🏻 son günler daha çabuk geçiyo derler öyle mi sizin için de
Emineyakupoglu Yasasinanneolmak evet hızlı ama bir o kadar zor ki 32 hafta ve 37 hafta arasında dağlar kadar fark var bence
Yasasinanneolmak yorgunannis ben bu sefer kesin kalmıyorum planlı sezaryen olucak 😂 ama ilk çocukta beklemek aşırı zordu hele 39 sonrası…
Yasasinanneolmak Meryyy21 malesef benim de öyle😐 bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç böyle değildim özellikle belimin ağrısı beni benden alıyor 😭 yatsam ağrıyor kalksam ağrıyor ne yapacağımı şaşırdım açıkçası
Elovee Yasasinanneolmak yok risk yook ama ama karnım çok gergin hissediyorum taş gibi. Ilk hamileligimde de oyleydi 36da gelmişti