Merhaballaarr 🌸
Belki hatırlayan vardır aranızda beni detaylı ultrasonda bebeğimin beyninin omurilik sıvısının geçtiği kanallardan birinde damar kanaması görülmüştü. Sonra bu kanama geçmişti ama beyin yapisina zarar verip vermediği açısından takipteyim. Bazı ölçüler iyi çıkmamıştı. Amniyosentez istediler. Eğer bebekte sorun varsa aldirabilirsin dediler spastik olabilir konuşamaz yürüyemez dediler. Dediler de dediler .. amniyosentezi kabul etmedim. Fetal MR çektirdim. Mr sonucuna göre kanama alanı görülmüş ama gecmis beyin yapisina zarar vermemis. Takip edicez dediler. Bazı Ölçümler hala biraz yüksek çıkmıştı. Hatta normal doğum yapamazsın demislerdi. Bu konu hakkında da burda bayağı konuşmuştuk. Neyse bugün kontrolümüz vardı. Ve ve çok şükür tüm ölçümler düzelmiş hiçbir kalıcı hasar yok.. doktorumuz “ önceki raporlarını görmesem bebekte hicbirsey yok derim bu görüntülere göre ” dedi. İnşallah sağlıklı doğacak dedi. Sevinçten ağladım resmen. Hiç ümidinizi kaybetmeyin. 22 haftalıkken öğrendim bu sorunu şuan 29+4 deyim. Bu güne kadar hep içimde korku hep stres yaşadım. Sanki ilk duydugum an nefesimi tutmuştum. Bugün o nefesimi bıraktım. Rahatladım. Çok huzurluyum. Doktorum %100 sezeryan olmalısın diyemem ama risk almaya gerek yok dedi. Günü geldiğinde sezeryan doğum planlamasini yapacağız kendi doktorumla. Dilerim tüm gebeler bebeklerine sağlıkla kavuşur. 🤲🏻🥹🩷🌸