Yom 15 jaftalık hamileyim medipol öegada soğum yapmayı düşünüyorum en son gittiğim doktorun tawrından hiç memnun kalmadım tawaiye edebileceğinz bir doktor warmıdır 🌸🌸
Ozlemy Yom ben Elif Çiller Erene gidiyorum kendisinden gayet memnunum bikerelik Ayfer ozbeke gittim pek memnun kalmadım açıkçası
Melekkkkkkkkkkkk Yom kuzenim Ayşe karahasanogluna gitti CK memnundu. Muayenesi pahalı olduğu için yarıda bırakmak zorunda kaldı bu araştırın isterseniz
Yom Ozlemy ben en son fazile hanıma gitmiştim memnun kalmadım ilgisizdi anlaşılmaz bi tavrı wardı jeli karnıma sinirle sıktı hatta hastaneyede şikayette bulundk
Ozlemy Yom aaa anlamıyorum bunları ya ne derdi varsa başkasına niye yansıtır ki mesleğini düzgün yapmayacak olan orda bulunmasin en iyisini yapmışsın canım kaç haftalık hamilesin
Ersozburcin Elif hanımı bende öneririm ablam orada doğum yaptı ve çok ilgili doğumada kendisi izinli olmasına ramen girdi. Ayrıca 4 yıl önce doğum yaptı ablam ama hala kadın doğumcu olarak kendisiyle ilgileniyor rutin kontrollerini elif hanımda yaptırıyor bana uzak olmasa bende elif hanıma gidicektim.
Ersozburcin Ertugunannesi Bağcılar medipol hastahanesinde ben şuan medicana beylikdüzü ada hanım var ona gidiyorum . Medipolde ablam doğum yaptı ve elif hanımdan çok menunuZ.