rabiaarslaan Bugün detaylı ultrason da bebeğimin suyunun normalin biraz altında olduğunu söyledi doktor ama buna rağmen bebeğin gelişiminde herşey normal ve 1 haftaya yakın önden bile gidiyor başına gelen var mı acaba?
vanilya_kokusu_ rabiaarslaan ben İlk gebelikte yaşadım 29 haftalıkkenn suyu azalmis dedler sonuç 41 de doğum yaptım takip altındaydim her hafta
G-k rabiaarslaan benimde öyle canım, doktorum dediki bebek suyu içer azalır,işer çoğalır. Ara ara değişir,gelişimi normalse takip etmek yeterli dedi.
pnar433463 rabiaarslaan benm öyleydi ben o zamanlarda hergun havuç suyu sıktım gerçekten faydasını gördüm tekrar arttı
vanilya_kokusu_ rabiaarslaan evet doktorlar kendileri için diyo ilk gebelikte çok içtim belki ondan sabit kaldı suyu
vanilya_kokusu_ melike077 havuç suyu içtim beslenmeme dikat ettim herkesin dini anlayisi nasıl bilmem ama ben doğum yapacağım güne kadar bebeğime hergun bir yasını şerif okudum namaz kıldım dua ettim rabim çok şükür yardım etti bana vaktinde doğdu kızım
melike077 vanilya_kokusu_ yaa çok şükür bende yeni öğrendim 21. Haftada detaylı ultrason da söylendi herşey iyi ama suyunda biraz azalma var diye çok üzüldüm su içiyorum bende fazlasıyla şu an da birde kendi doktorum takip edeceğiz her hafta dedi
pnar433463 melike077 28 haftalıktım. Bi sebep belirtmedi ama havuç suyu içmemi söylemişti doktor bende 1 ay boyunca her gun içtim gerçekten faydasını gördüm bir dahaki gittiğimde düzelmişti
pnar433463 melike077 taze sıkman gerekiyor. Hazır alma. Hergun bir bardak kadar sıksan yeterli önemli olan taze içmek