Geçen gün fetal dna da trizomi 18 yüksek çıkmıştı sizlere yazmıştım kızlar. Bugün perinatolojiye gittim test sonucunu söyleyince dr direk amniyosentez dedi. Buna hazırdıö ama 15+6 olmama rağmen yapmadı çünkü bebeğin gelişimi 8-9 gün kadar geri. Erteledik. Ultrasonda burun kemiği küçük dedi kafasında kistler var dedi, ense kalıniçin 2.4 dedi. Kistler t18 mi kaynaklı diye sordum ihtimali var dedi. Haftaya amniyosentez yaptıracam. Upuzun bir süreç bekliyor. Geçenki konumda dönüş yapmamı isteyen kızlar vardı özellikle onları haberdar etmek için yazdım.