Merhaba kizlar.
18 ekim hamile olduğumu öğrendim
20 ekimde beta 81 çıkmıştı
En son 31 ekim 4800 çıktı yaptım
Ekoda sadece kese görünüyor
Doktor 10 gün beklettikten sonra bir şey görmeyince, 1 hafta daha bekle hastaneye git dedi.
Hastane yolk kesesi gördüğünü söyleyip, 1 hafta daha bekleyelim dedi. Bu gün gittim, yolk kesesi görünmedi ama bir şey var 4mm boyunda, ama embriyo değil diyorlar.
1 hafta daha beklememi istiyorlar.
Son adet tarihine göre 8 haftalık şu an.
Bu durumu yaşayan var mı aramızda 😩