Miniminiminnos 38+2 artik kasılmalar basladi doğuma yapalım risk olmasın dedi doktor dua bekliyorum :(((
Fyzytt Miniminiminnos Ağrısız sızısız geçsin inşallah dualarım sizinle ben de haftaya çarşamba günü doğum yapacağım 38+4′te inşallah🙏🏻🌸 Sağlıkla alalım kucağımıza🙏🏻
Fatmanur_0416 Miniminiminnos rabbim bir sancıda kucağına versin bebeğini inşallah Allah yar ve yardımcın olsun gülüm 🥰🌸
sdfdml02 Miniminiminnos rabbim kolay eylesin inşallah sağlıkla kavuşun bebeğinize bende pazartesi doğuma gireceğim bana da dua edin 🥰🙏
zeyyynep rabbim size ve bebeğinize hastaneden sağlıkla beraber çıkmayı nasip etsin🙏🏻❤️ su gibi doğumlar nasip etsin inşallah❤️