Haticesuat Kızlar ben de kabızlık var Demir ilacı kullanıyorum ondan olabilir mi ne önerirsiniz yardım edin lütfen
Ggizemsnl Haticesuat bende Demir ilacı kullanıyorum canım valla ne desem boş bazen çok iyi çıkıyorum lavobaya bazen de çatlayacak gibi oluyorum. Allah yardımcımız olsun 🙏
enfla Haticesuat duphalac surup hamıleler ve cocuklar kullanıyor doktorunuza sorun ıcın ıcerıgndede hamılelıkte kulllanıkr yazıo bn arada hala kullanıyorm
smls19 Haticesuat Canım progestron hormonumuz arttığı için oluyor kabızlık bende yaşıyorum duphalac kullanıyorum doktorun tavsiyesi ile
enfla Haticesuat gelır 10-15 dk da etkısını gosterıo bı kerede bekunıs ıcmıstım ıse yaramazsa onuda sorun o garantı ama doktr tavsıye etsn 🙂
enfla muratsemiha317 o kadarını bılemıcem cnm ama kabız olmaktan ıyı yoksa hemoroıd olur bnde ole bısey yapmadı
Betuel11 zeytinyağını denedinizmi aç karnına sabahları yarım çay bardağı yada öğünlerinizde zeytinyağlı yemeklerede yer verin belki çözüm olabilir
Tarana Haticesuat benimki pismis findikla geciyor.duzenli yedim her aksam duzeldi.eger fazla zorlaniyorsan qliserin fitil kullana bilirsin tabi dontoruna danisarak.bana doktorum verdi fitili