seymaaa393_ Haziran123 ali kula ya gidiyorun doktorumdan memnunum dün odalar hakkında bilgi aldım normal dogum la dogum sonrası 1 gün kalınan oda aynı oda olunuyormuş odalar ve tek kişilikmiş dogumdan sonra eşinizi odaya alıyorlar
Ftmaaaaaaa seymaaa393_ seryan icindemi geçerli bir gün sonrsindami esiniznizi yada ykini yanina alıyor