Ferda33 33 olduk bizde. 2 gecedir felaket şekilde ağrı ve uyuşma oluyor.. Hormonal maalesef. Relaksin hormonuydu sanırım vücudu doğuma hazırlıyormuş. El,ayak,kol,bacak ağrısı uyuşması çok normalmiş. Bacak aranıza yastık koyup o şekilde uyumaya deneyin. Magnezyum kullanmakta geçmiyor 😓