busenaz689 Kızlar ben 29 ağustosta ikinci bebeğimi doğurdum lohusa kanamam 60 gün falan sürdü birkaç gün kesilip devam ederek soneasinda en son 13 Ekim’de adet gibi birşey oldu bir hafta yakın sürdü ve ondan önce Eylül’de de 15 gün arayla yine öyle bir kanama olmuştu yani bir ayda iki kez adet oldum gibi birşey oldu. Şimdi ise kasık ağrısı mide bulantısı olduğu için ve son olanın adet olduğunu düşündüğüm için test yaptım ve sonuç böyle çıktı sizce varmı ben mi silik goeuyorum kafayı yiyecegim:((
Mzgnn0234 busenaz689 testin markası nedir eğer days doktorsa yalanci çizgi veriyor insallah gönlünüzce olur
busenaz689 cevirmenanneee inşallah yoktur ya sabah kan vereceğim test days doctor araştırdım da hatalı pozitif çok veriyormuş
busenaz689 Mzgnn0234 days doctor inşallah yanlıştır ya yeni doğum yaptım adet bile olup olmadigma emin değilim anlamsiz bir durum
busenaz689 Cansu424 inşallah test hatalıdır baktım da daysndoctor markası çok hatalı sonuç veriyormuş
rainbowdash busenaz689 bende daha 6 ay önce doğum yaptım koruma yüksek olur diye spiral taktırdım sonuç hamile kalmışım yarın kese gözükecek mi diye bakılacak kan veriyorum 2 güne bir sende en iyisi kan ver aklında kalmasın
busenaz689 rainbowdash sabah verecgim bende ya olması garip geldi bana çünkü kanamam uzun sürdü 58 gün falan lohsua kanamam oldu durup durup başladı yumurtlaam nasıl olsjn ki
rainbowdash busenaz689 valla spiralle bile hamile kaldıysam her şey olur modundayım artık inşallah bişey çıkmaz canım haber et sabah Kan verince
Mzgnn0234 busenaz689 bende ilk çocuğumda 3 aya kadar leke gibi devam etmişti hormonlarım oturmamış tam sanmıyorum olduğunu canım yine de için rahat etsin sabah bi test daha yap iyi kaliteli biriyle