Şuan kızım yanımda bunlari yazmak nasip oldu banada binlerce şükürr.
Bizimki zaten planlı sezaryandı günümüzü aldık bekliyorduk 26 Kasım Çarşamba sabah saat 6 buçukta hastanede olmamız istendi.Sabah ezanıyla hastaneye vardık işlemlere başlandı bende hem heyecan hemde bir rahatlık vardı anlam veremediğim.Sanırım doktoruma çok güveniyorduk onun rahatlığıydı birde bu ikinci sezaryanım olacaktı ilki çok güzel geçmişti bunu da hep öyle hayal ederek girdim hastaneye.Tek endişem arkamda bıraktığım evladımdı hep aklim ondaydı..Çok zormuş..
İşlemlerin ardından hemen nst ye bağlandım düzenli sancılarım çıktı ve beni apar topar ameliyata aldılar.Sedyeye yattığımda bir ağlamak geldi içimden kendimi tutamadım eşim belli etmedi ama onunda akli hep bizdeydi..Sondam ameliyat sırasında takıldı 0 hisle çok çok iyi oldu benim için.Doktorumla spinal sezaryana karar vermiştik bu yüzden belden iğne yaptılar ama asla acıtmadı hafiften saniyelik acı hissi oluşup geldi geçti zaten anında uyuştum kontroller yapıldı ama ameliyata baslanmadan once benim tansiyonum çok çok düşmüştü hastanin tansiyonu düşüyor diye herkes panik halindeydi bana bayginlik hissi ile birlikte mide bulantisi geldi aninda iğne yapildi sonrasında zaten tansiyonum hemen düzeldi ve cok değil 5 dk sonra bebeğimin ağlama sesini duydum Bebeğim doğmuştu bana rahatlama hissi gelmişti içimin resmen bosaldığını hissettim.
Bebeğimle yanak yanağa geldik sıcacıktı anlatamam🥲🥲Bebeğin işlemleri için onu çok bekletmeden götürdüler yarım saat sonrada ben odaya çıktım her sey çok güzeldi çok güzel ilerledi gaz sorunu yaşamadım çok şükür ilk gün gazımı cikarabildim evde konposto yapıp götürdüm onun çokça faydası oldu.Ilk ayağa kalktığımda da hafif baş dönmesi dışında sorun yaşamadım ama hep karşıya bakarak yürüdüm.Yürüdükce açıldım çok iyi geldi kesinlikle yürüyün korkmayın.Simdi hastanede 2.günumüz yarın çıkıyoruz inşallah 🙏🥰
Hepiniz sağlıkla kavuşun bebişlerinize🌸💖