Kızlar herkese iyi akşamlar diliyorum 40. haftamıza geldik ama ne açılma var ne su gelmesi ne sancı bebeğin hareketleri de normale göre azaldığı için doktor beklememi önermedi cumartesi yatış yapabilirim suni sancıyla doğum başlatacaklar tecrübeli olanlar yazabilir mi neyle karşılaşacağımı bilmiyorum