canlsljd İyi akşamlar kızlar tam bi yıl oldu sezeryan olalı şuan 12 haftalık hamileyim tekrar ama sezeryan dikiş yerimde kızarıklık kötü koku ve ıslaklık var acaba nedendir bilgisi olan var mı
Daisyy000 canlsljd kızarıklık kötü koku ve ıslaklık Enfeksiyon belirtisi ama 1 yıl sonra böyle bu durum olmasına şaşırdım
canlsljd Ya zaten doğumumdada enfeksiyon olmuştu aynı yer tekrar açılıp temizlenmişti tekrar dikişmiştş aynı o yer gene kızarmış sulanmış biraz